متنفرم































دَریــایــِ غــَمــــ....!!

HoMe|eMaiL |Design|Profile

از سخنانی که به دوست داشتن ختم بشه متنفرم
از اشک هایی که به خاطر دوست داشتن ریخته بشه متنفرم

از روز آشنایی با تو متنفرم
از روزی که  به تو علاقمند شدم متنفرم
از این عشق افراطی متنفرم
از افکاری که به تو ختم می شود متنفرم
از سکوت پرمعنایت متنفرم
از واژه های محبت آمیزی که به تو ختم می شود ولی نمی شنوی متنفرم
از احساسی که به تو دارم متنفرم
از اینکه نمی توانم از تو متنفر شوم متنفرم
به خاطر روزهایی که به یاد تو گذراندم متاسفم
به خاطر بیداری شبهایم آن هم در فراق تو متاسفم
به خاطر چیزهایی که نوشتم و می نویسم متاسفم
به خاطر همه چیزهایی که در دل داشتم و بیرون نریختم متاسفم .
 
به خاطر سکوتم متاسفم.
 
به خاطر عشق یکطرفه ام به تو و به خاطر تنفرم هم متاسفم
به خاطر همه چیز متاسفم
 
دوستت داشتم .... دارم .... و خواهم داشت ....هیچکس در دلم جای تو را نخواهد گرفت .

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

عاطی
ساعت21:48---10 مرداد 1391
سلامــــــــــــــــ
خوبمـــ دادا
تو خوبی
سیما همــــــــ خوبه
سر میزنمــــ ببخشید این چند روز نتونستم بیام
آپ کردی خبر بده زودی بیام


Lovely Girl
ساعت15:37---8 مرداد 1391
مرسی وبلاگ بسیار بسیار زیبایی دارید من شمارو لینک کردم لطفا شما هم منو لینک کنید حتما یه سر بیا پشیمون نمیشی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
حامد|یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:,|15:9|

Design:hannan